Skip to content

Avokado och Kyckling Ciabatta

04/02/2014

När jag var på ASDA och handlade mat hittade jag färdiglagad marinerad kyckling och avokado. Idag var jag nere i stan hos optikern och på vägen tillbaka handlade jag två Ciabattas och en påse sallad. Nu till middag delade jag på bröden, bredde majonäs på halvorna,  strödde över lite riven mozzarella, lade på kycklingen och värmde i micron i en minut. Sen lade jag på lite salladen och en skivad avokado.

Supergott!

Image

Image

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    05/02/2014 09:59

    Det ser både gott och nyttigt ut!

Kommentera

