Skip to content

Min födelsedagspresent

01/04/2014

När jag kom hem i onsdags fick jag min födelsedagspresent från mamma och pappa. Jag fyller igentligen inte år förrän i slutet på april men denna presenten var lite för stor för dom att ta med sig till Skottland och det hade varit lite tjaskigt att ge mig den dagen innan jag åkte tillbaka. Jag fick nämligen en alldeles egen symaskin!

Det första jag sydde var ett fodral till symaskinen av en vaxduk jag köpte på jysk. Duken kostade 40kr metern och jag använde kanske en fjärdedel av den metern jag köpte. Så en total kostnad på 10kr!

20140401-154538.jpg

20140401-154545.jpg

2 kommentarer leave one →
  1. Carina permalink
    01/04/2014 19:53

    Finare än min, som är 25 år! Men hoppas snart på en ny!

    • Linneea permalink*
      02/04/2014 14:46

      Jag hoppas att min håller i 25år 🙂 Då har jag nog fått sytt mycket på den!

Kommentera

