Skip to content

Torsdag

03/04/2014

Så var det torsdag igen. Nu har jag varit hemma i sverige i över en vecka, dagarna bara rullar iväg! I morse åkte jag hem till min moster och åt frukost med henne och min kusin. Fick busat lite med lilla M som ska döpas på lördag! Sedan tog vi oss ut till Lomma hamn för en prommenad och förmiddagskaffe. Nu sitter jag hemma i trädgården med ett glas påskmust och ett kexchoklad och tänkte skriva lite på min uppsats. Jag ska lämna in 3000 ord om 1973 års riksdagsval i Danmark i början på maj men det hade varit så skönt att få det gjort! Dessutom ska jag skriva en kritisk analys av Samuel Huntington’s A Clash of Civilizations om hur den har bidragit, eller inte bidragit, till studierna av internationella relationer.

Nu kan jag i alla fall njuta lite av solen och mina hundar medan jag pluggar!

 

20140403-143511.jpg

Fika i Lomma hamn

20140403-143517.jpg

20140403-143527.jpg

No comments yet

Kommentera

