Skip to content

Lund

14/04/2014

I morse väckte mamma mig vid åtta och vi åkte ut till Järavallen för att gå med hundarna. Frodo skötte sig fint, lite slö bara, och Asta var sitt vanliga damp och sprang överallt och ingenstans.

Sen åkte vi in till Lund! Mamma skulle shoppa kläder och jag ville på Make Up Store. För min del blev det en rouge på MakeUp Store, nagellack på H&M, klänning från Indiska och macaroons. Mycket kul och mycket färger! Klännigen på Indiska såg jag direkt när jag kom in och gick och provade. Tydligen hade dom hängt fram den en halvitmme innan jag köpte den så jag blev först! Jag har inget foto på klänningen men det blev lite foton på allt annat när jag kom hem.

Image

Image

Eftermiddagsfika på café Delén

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    14/04/2014 20:04

    Verkar som ni haft en härlig dag!!

Kommentera

