Skip to content

Fotografering

06/02/2015

Nu har här varit väldigt tyst ett tag. Jag har väldigt mycket att läsa och att försöka förstå och när jag tar en paus så virkar eller stickar jag för att varva ner.

Men för snart två veckor sedan så undrade en kompis här om jag skulle vilja ta bilder på en av hennes kompisar som ville ha lite mer foton i sin portfolio att skicka ut till modellagenturer. Hon hade sett att vår gemensamma kompis hade gillat några av mina foton på FB och tyckte att dom såg bra ut.

Så igår träffades vi i den botaniska trädgården på skolan. Där är inte mycket blommor ännu men väldigt buskerat så jag tänkte att det kunde bli en bra bakgrund.

Här är några av bilderna. Resten hittar ni här: https://www.flickr.com/photos/linneadelen/sets/72157650265658290/

IMG_9918

IMG_9863

IMG_9851

IMG_9715

One Comment leave one →
  1. Carina permalink
    07/02/2015 11:20

    Bra bilder!

Kommentera

