The Big Bang Theory

Min absoluta favoritserie just nu är The Big Bang Theory. Fjärde säsongen har just slutat och jag försökte bestämma mig för vilket avsnitt som är absolut bäst. Just nu har jag fem avsnitt som är mina favoriter:

Säsong 1 Avsnitt 2 ”The Big Bran Hypothesis”
Sheldon och Leonard  bryter sig in i Penny’s lägenhet för att städa

Säsong 2 Avsnitt 1 ”The Bad Fish Paradigm”
Sheldon försöker hålla Penny’s hemlighet att hon inte har gått ut kommunal högskola

Säsong 2 Avsnitt 18 ”The Work Song Nanocluster”
Sheldon, Leonard, Raj och Howard hjälper Penny att göra Penny Blossoms för att sälja

Säsong 3 Avsnitt 22 ”The Staircase Implementation”
Leonard berättar för Penny hur han och Sheldon blev rumskompisar och hur hissen gick itu 

Säsong 4 Avsnitt 1 ”The Robotic Manipulation”
Penny får reda på Amy och att hon och Sheldon vill ha barn tillsammans 

Vilka är era favoriter?

Lämna en kommentar